W ramach programu „Kierunkowskaz” opracowanego przez Wyższą Szkołę Bankową uczestniczyliśmy w wykładzie otwartym dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych p.n. „Logistyczna obsługa klienta” przeprowadzonego przez wykładowcę WSB Panią Magdalenę Niżnik.

W trakcie tego spotkania dowiedzieliśmy się jaka jest rola logistyki w obsłudze klienta i jakie elementy wpływają na poziom jego satysfakcji. Jacy są dzisiejsi klienci i jakie czynniki decydują w największym stopniu o podejmowaniu przez nich decyzji zakupowych. Czy lojalność wobec marki nadal istnieje? W jaki sposób efektywna (logistyczna) obsługa klienta może wpłynąć na rozwój naszej firmy? Kierunkowskaz to cykl otwartych spotkań dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w trakcie, których wykładowcy WSB oraz partnerzy biznesowi Uczelni dzielą się swoją wiedzą z zakresu: bezpieczeństwa, marketingu, pedagogiki, psychologii, socjologii, przedsiębiorczości oraz zarządzania. Wykłady w uczelni wyższej mogą stać się inspiracją dla uczniów do dokonywania świadomych wyborów pod kątem przyszłego kierunku studiów oraz ścieżki zawodowej.

Galeria zdjęć

           Wiesława Gwizdała-Różycka i Beata Grabowska

 

logo

 

Akcja kwalifikacja2

szkola

Hiszpania1

Hiszpania2

csm Moj jeden procent zostawiam w Bydgoszczy c8af8fe967